16 Şubat 2010 Salı

omuz detaylarının hastasıyım

Şöyle bir dükkan gezintisine çıktığınızda karşınıza çıkan vatka üzeri işlemeli bluzlar hepimizin dikkatini çekmiştir eminim ki.Bende kendi bluzumu kendim yapayım diyerekten mangonun indiriminde kendime tam bir yaz boz tahtasını andıran bembeyaz bir bluz aldım 12 tl ye.Daha sonra Kadıköy den plastik taşlar ve çiçeği andıran üzeri boncuk işlemeli renkli renkli çok güzel şeyler aldım.Ara vere vere iki omuzunu da ilk partide aldığım boncukları işlemeyi dün akşam itibariyle tamamladım.Baktım boncuklar bitiyor gittim aynılarından tekrar aldım .Arada kalan boşlukları doldurmak için de boru boncuklardan aldım.Şu anda plastikleri işlemeye devam ediyorum.Sanırım boru boncuklar baya bir uğraştıracak beni.Bakalım onlar içinde değişik düşüncelerim var.Belki bir ipe dizip aralara yapıştırabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder